nedjelja, 2. kolovoza 2015.

GOTOVO ZA 20 MIN...A PREUKUSNO!!!! CHESSY MALINA




Sastojci
    Voćna kaša
    500 g malina
    200 g šećera

    Podloga
    300 g mljevene Plazme
    100 g putera
    2 kašike šećera
    1 kašikica cimeta

    Kremasti dio
    500 ml biljnog vrhnja za šlag
    250 g šećera u prahu
    400 g Vajkrema

Priprema

    1.
    Maline i šećer kuhati 20 tak min, da postane voćna kaša i ostaviti da ohladi.
    2.
    Istopiti puter. Pomiješati mljevenu Plazmu, šećer i cimet sa puterom i utisnuti u kalup. Ostaviti u frižider.
    3.
    Umutiti dobro ohlađeno vrhnje u šlag da bude čvrsto. Dodati šećer u prahu i vajkrem i još kratko umutiti (Ne predugo jer se može desiti da smjesa bude prečvrsta), i podijeliti smjesu na dva dijela.
    4.
    Prvi dio smjese nanijeti na podlogu.
    5.
    U drugi dio smjese dodati voćnu kašu i promiješati mikserom par puta, nanijeti na prethodni sloj. Ostaviti da se dobro ohladi, najbolje preko noći. Po želji ukrasiti svježim malinama ili na neki drugi način.

Posluživanje

Pravila sam is a borovnicama i kupinama, bude također super. Može i bilo koji drugi kremni sir, ja koristim Vajkrem jer tako sam prvi put kad sam dobila recept radila, i vjerovatno navika.
izvor: www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar




PRATITE NAS NA FACEBOOK-u.KLIKNITE NA "Svidja mi se" HVALA ..

Popular Posts

Pokreće Blogger.
Menu :